Slovníček marketingových pojmů

Slovníček marketingových pojmů

Guerilla marketing

Guerilla marketing je chytrá a kreativní marketingová strategie, která pomáhá zejména menším firmám konkurovat svým bohatším rivalům. Klíčem k úspěchu guerilla marketingu totiž není rozpočet, ale skvělý nápad, který dokáže upoutat pozornost a získat zákazníky.
Zobrazit heslo

HTML

HTML (HyperText Markup Language) je značkovací jazyk pro vytváření webových stránek.
Zobrazit heslo

HTTP

HTTP (Hypertext Transfer Protocol) je protokol pro přenos dokumentů ve formátu HTML.
Zobrazit heslo

Hashtag

Hashtag je označení pro odkaz vedoucí na kontextuální obsah v rámci sociální sítě či jiné online platformy pro sdílení informací.
Zobrazit heslo

Hoax

Hoax (česky podvod, mystifikace či žert) je nevyžádaná zpráva, která uživatele varuje před nějakým virem, prosí o pomoc, informuje o nebezpečí, snaží se ho pobavit apod.
Zobrazit heslo

Inbound marketing

Inbound marketing je v online marketingu postaven na tzv. pull strategii, kdy zákazník aktivně hledá řešení svého problému a my u něj můžeme vzbudit zájem o náš podnik či produkt prostřednictvím souvisejícího a přínosného obsahu.
Zobrazit heslo

Informační architektura

Úkolem informační architektury je uspořádat, pojmenovat, zajistit logické rozdělení a reprezentaci, které umožní zpětné vyhledání informací. Hlavním místem využití je zejména internet.
Zobrazit heslo

Instagram

Instagram používá přes 1,3 miliardy uživatelů, a patří tak mezi nejpopulárnější sociální sítě. Umožňuje úpravu a sdílení obrázků, videí a komunikaci se sledujícími.
Zobrazit heslo

Instagram Reels

Krátká videa ve formě Reels patří mezi nejpopulárnější příspěvky na Instagramu. Denně je na Instagramu a Facebooku zhlédne více než 140 miliard lidí.
Zobrazit heslo

Instagram Stories

Instagram Stories umožňují uživateli sdílet interaktivní obsah až po dobu 24 hodin, a komunikovat tak se svými sledujícími.
Zobrazit heslo