Inbound marketing

I
Marketingový slovníček

Inbound marketing je v online marketingu postaven na tzv. pull strategii, kdy zákazník aktivně hledá řešení svého problému a my u něj můžeme vzbudit zájem o náš podnik či produkt prostřednictvím souvisejícího a přínosného obsahu.

Inbound marketing dotazy návštěvníků z vyhledávačů. Obsahem, umístěným na svých stránkách, jim pomáháte vyřešit jejich aktuální problémInbound marketing dotazy návštěvníků z vyhledávačů. Obsahem, umístěným na svých stránkách, jim pomáháte vyřešit jejich aktuální problém

Inbound marketing zobrazuje dotazy návštěvníků z vyhledávačů. Jejich aktuální problém pomáháte vyřešit obsahem umístěným na svých stránkách.

Cílem inbound marketingu je tedy především vytvářet zajímavý obsah, který pomáhá cílové skupině řešit problémy, se kterými se potýká a které současně souvisí s oborem, v němž podnikáme.

Možná vás bude zajímat:


Heslo zpracoval: Marek Rolný 16. 8. 2016 (aktualizace: 16. 8. 2016)

Jste připraveni vyladit svoji strategii?