Spuštění funkce YouTube Shorts oznámila platforma v roce 2020 a od té doby její popularita stále roste. Výhodou je, že se jedná o integrální součástí platformy YouTube, a umožňuje tak uživatelům sledovat více formátů videí v jedné aplikaci. Takto lze šířit vlastní obsah mezi širší okruh uživatelů.
Videa může uživatel tvořit rovnou v aplikaci, která umožňuje jak jejich střih a zrychlení, tak přidání efektů, hudby a spousty dalších vychytávek. Videa však může uživatel nahrát již sestříhané pomocí jiných editorů.
YouTube Shorts umožňují dosahovat vyšších dosahů, rozšiřovat komunitu a zvyšovat viditelnost profilu. Největší oblibě se těší zábavná, rychlá a trendy videa, která můžete využít i ve svém podnikání.
Možná vás bude v souvislosti s YouTube Shorts také zajímat:
- 7 kroků ke kvalitnímu YouTube kanálu
- Influencer marketing aneb jak (ne)spolupracovat s influencery
- Obsahová strategie