Framework popisuje jednotlivé fáze zákaznického cyklu takto:
See – Lidé se v této části nákupního procesu zatím jen dívají. Naším cílem je zaujmout. Někdy v budoucnu by mohli naše produkty či služby využít, i když to zatím neplánují.
Think – V této fázi lidé hledají informace o produktech a službách. Porovnávají dostupná řešení. V budoucnu by u nás mohli nakoupit. Cílem je nabídnout této skupině relevantní informace, které jí mohou pomoci v rozhodování a takto ji přitáhnout na svou stranu.
Do – Nyní přicházejí lidé kvůli nákupu produktu nebo služby. Naším cílem je přesvědčit je, že chtějí nakoupit u nás, a zajistit, aby to bylo co nejjednodušší.
Care – Lidé, kteří u nás již nějaké peníze utratili. Můžete je ale definovat různě – např. lidé se 2 a více transakcemi. O tyto uživatele chceme pečovat a přimět je tím k dalším nákupům.
Marketingová a reklamní literatura zplodila v minulosti řadu podobných hierarchických modelů.