Po registraci má uživatel možnost vyplnit svůj detailní profil. Poté se může získávat přátele a připojovat k různým stránkám nebo skupinám.
Sociální síť Facebook můžete používat jak na počítači, tak i tzv. chytrém telefonu či dalších zařízení připojitelných na internet.
Využití Facebooku v internetovém marketingu
Facebook Page
Facebook je vzhledem ke své popularitě možno také využít jako efektivní komunikační nástroj v internetovém marketingu. Vlastníte-li např. hudební klub, restauraci, hotel nebo jakoukoliv jinou firmu, není nic snazšího, než si vytvořit Facebook Page svého podniku. Vaši klienti se pak mohou stát vašimi fanoušky a vy je můžete jednoduše informovat o novinkách a akcích. Facebook je založený na interaktivitě a proto jej lze výborně využít pro navázání užšího vztahu se svými zákazníky. Pomocí Facebooku můžete sledovat jejich zájmy a požadavky a následně na ně můžete reagovat ve svém podnikání.
Možná vás bude zajímat: Jak založit firemní stránku na Facebooku
Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku funguje na podobném principu jako PPC reklama ve vyhledávačích či možná ještě přesněji podobně jako kontextová PPC reklama. Platba za reklamu může být za výkon (PPC) a nebo za zobrazení. Cenu si určuje inzerent podobně jako u PPC reklamy.
Více o reklamě na Facebook Ads