Jedná se o software, s jehož pomocí je možné shromažďovat veškeré relevantní informace o zákaznících společnosti.
Díky manuálně uloženým i automaticky vytvořeným datům je pak možné regulovat obchodní aktivity společnosti tak, aby byly v co možná největším souladu s individuálními potřebami každého zákazníka. Ty se potom dají komfortně sdílet s každým členem týmu, nikdo tedy nemusí nic složitě tlumočit.
Díky CRM systémům máme možnost pracovat se zákaznickými daty, mezi které se řadí například:
- Identifikační data – jména, e-mailové adresy, telefonní čísla, odkazy na sociální sítě,
- Deskriptivní data – pracovní a rodinné údaje + zájmy,
- Kvantitativní data – počet nákupů, frekvence navštěvování webu, počet stížností,
- Kvalitativní data – spokojenost s nákupem, důvod nákupu, zákaznické hodnocení služeb.
V agentuře Optimal Marketing používáme online CRM systém Anabix.
Mohlo by vás zajímat: