Tato metoda se používá především ke zjištění toho, jaká klíčová slova by měla být zahrnuta do reklamních kampaní a webových stránek, aby byly co nejvíce relevantní pro cílovou skupinu.
Analýza vám pomoci různých nástrojů ukáže, jak populární určitá klíčová slova jsou, jaká je jejich konkurence a mnoho dalších užitečných informací.
Kde můžete využít analýzu klíčových slov:
- Analýza klíčových slov (nebo možná lépe analýza vyhledávacích dotazů) umožňuje marketérům lépe porozumět tomu, co lidé hledají a přizpůsobit tomu pak obsah své marketingové komunikace. Můžete si to představit jako pokus o „přečtení myšlenek vašeho potenciálního zákazníka“. Ten zadá do vyhledávače určitý vyhledávací dotaz a následná analýza vám pak pomáhá jeho potřeby lépe pochopit.
- Pokud znáte klíčová slova, která vaši potenciální zákazníci používají, můžete je použít ve svém obsahu, na svých webových stránkách a v reklamě, aby vás lidé na internetu snadněji našli. To může zvýšit návštěvnost vašeho webu, zvýšit prodej a zlepšit výkon vašeho marketingu.
Nicméně, je důležité mít na paměti, že nejde jen o to, najít nejpopulárnější klíčová slova. Je také důležité najít ta, která jsou pro váš byznys nejrelevantnější. Více souvisejících informací můžete najít pod heslem Long Tail.
Související odkazy:
Naše SEO služby
- SEO — Rádi vám poskytneme komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače. Od zpracování úvodní SEO analýzy až po dlouhodobou spolupráci na budování cílené návštěvnosti z vyhledávačů.
- Tvorba obsahu — Obsah je v optimalizaci pro vyhledávače tím nejdůležitějším faktorem. Navrhneme pro vás obsahovou strategii, která vaši cílovou skupinu zasáhne jako letící šíp a přinese vám potřebné výsledky.