Analýza klíčových slov

A
Marketingový slovníček

Analýza klíčových slov je metoda, která se používá v oblasti marketingu ke zjištění toho, jaká klíčová slova nebo fráze lidé používají při hledání určitých produktů nebo služeb online.

Tato metoda se používá především ke zjištění toho, jaká klíčová slova by měla být zahrnuta do reklamních kampaní a webových stránek, aby byly co nejvíce relevantní pro cílovou skupinu. 

Analýza vám pomoci různých nástrojů ukáže, jak populární určitá klíčová slova jsou, jaká je jejich konkurence a mnoho dalších užitečných informací.

Kde můžete využít analýzu klíčových slov:

  1. Analýza klíčových slov (nebo možná lépe analýza vyhledávacích dotazů) umožňuje marketérům lépe porozumět tomu, co lidé hledají a přizpůsobit tomu pak obsah své marketingové komunikace. Můžete si to představit jako pokus o „přečtení myšlenek vašeho potenciálního zákazníka“. Ten zadá do vyhledávače určitý vyhledávací dotaz a následná analýza vám pak pomáhá jeho potřeby lépe pochopit.
  2. Pokud znáte klíčová slova, která vaši potenciální zákazníci používají, můžete je použít ve svém obsahu, na svých webových stránkách a v reklamě, aby vás lidé na internetu snadněji našli. To může zvýšit návštěvnost vašeho webu, zvýšit prodej a zlepšit výkon vašeho marketingu.

Nicméně, je důležité mít na paměti, že nejde jen o to, najít nejpopulárnější klíčová slova. Je také důležité najít ta, která jsou pro váš byznys nejrelevantnější. Více souvisejících informací můžete najít pod heslem Long Tail.


Související odkazy:

Naše SEO služby

  • SEO — Rádi vám poskytneme komplexní služby v oblasti optimalizace pro vyhledávače. Od zpracování úvodní SEO analýzy až po dlouhodobou spolupráci na budování cílené návštěvnosti z vyhledávačů.
  • Tvorba obsahu — Obsah je v optimalizaci pro vyhledávače tím nejdůležitějším faktorem. Navrhneme pro vás obsahovou strategii, která vaši cílovou skupinu zasáhne jako letící šíp a přinese vám potřebné výsledky.

Heslo zpracoval: Marek Rolný 11. 12. 2022 (aktualizace: 10. 6. 2023)

Jste připraveni vyladit svoji strategii?