Firma Kinetic je na trhu již od roku 1993. Před začátkem naší spolupráce se věnovala hlavně zakázkové sériové textilní výrobě a velkoobchodu technických tkanin. Zakázkové produkty navrhovala a šila i pro významné značky, jako jsou Coca-Cola, Mercedes, BMW, OMV a další. Malou část její produkce potom představují výrobky nabízené pod značkou Kinetic, které však mimo region téměř nikdo neznal. A to byl také důvod, proč nás oslovila s nabídkou spolupráce.
Naším úkolem a dlouhodobým cílem projektu je zvýšení prodeje vlastních produktů a s tím souvisejícího povědomí o značce.
Spolupráci jsme navázali v červenci 2021, kdy jsme na základě provedené analýzy navrhli marketingovou strategii. Ujasnili jsme si cílovou skupinu i styl komunikace a definovali první segment – rybářské potřeby – kterým jsme odstartovali.
Součástí komunikačního plánu bylo vytváření videí. Začali jsme reklamním videem, které zábavnou formou ukazuje, proč rybáři produkty Kinetic potřebují.
K videu jsme vytvořili scénář, storyboard a postarali jsme se o kompletní produkci. Tato reklama měla již po velmi krátké době od zveřejnění více než 40 tisíc zhlédnutí a považujeme ji za velmi úspěšnou.
Před spuštěním PPC kampaní jsme provedli analýzu e-shopu a klientovi doporučili několik úprav. V budoucnu nebude internetový obchod klienta jediným prodejním kanálem, protože se postupně snažíme navazovat B2B spolupráci s dalšími rybářskými e-shopy.
Po úvodním nastavení nezbytných prvků komunikace přímo u klienta jsme začali na přelomu roku pracovat na dalším zviditelnění značky. Na základě několika hloubkových rozhovorů se zástupci cílové skupiny jsme se rozhodli použít influencery z Youtube, kteří testovali vybrané produkty. Publikum na sociálních sítích jsme dále rozšiřovali prostřednictvím soutěží i článků na komunitních webech a magazínech z rybářského prostředí.
Články o značce Kinetic a rozhovor s majiteli podniku se dostaly také do několika rybářských časopisů a magazínů.
- Konec šuntů z Číny? Češi šijí nezničitelná pouzdra a batohy, záruka 3 roky
- „Do výroby zapojujeme české rybáře,“ říkají majitelé firmy Kinetic o obalech na pruty
- Pouzdro na pruty se 4 komorami, do kterého dáte celou výbavu. Šije se v Česku
Naše práce stále pokračuje, ale už teď můžeme konstatovat, že se značka dostala do povědomí rybářů, což se pozitivně projevuje i na meziročním růstu tržeb v tomto segmentu klienta.
Dále nás čeká zavádění systému péče o klienty, další budování značky a postupné zviditelnění dalších produktových segmentů.