Marketing pro Kinetic

Od roku 2021 se podílíme na budování značky Kinetic.

Firma Kinetic je na trhu již od roku 1993. Před začátkem naší spolupráce se věnovala hlavně zakázkové sériové textilní výrobě a velkoobchodu technických tkanin. Zakázkové produkty navrhovala a šila i pro významné značky, jako jsou Coca-Cola, Mercedes, BMW, OMV a další. Malou část její produkce potom představují výrobky nabízené pod značkou Kinetic, které však mimo region téměř nikdo neznal. A to byl také důvod, proč nás oslovila s nabídkou spolupráce.

Focení produktůFocení produktů

Naším úkolem a dlouhodobým cílem projektu je zvýšení prodeje vlastních produktů a s tím souvisejícího povědomí o značce.

Spolupráci jsme navázali v červenci 2021, kdy jsme na základě provedené analýzy navrhli marketingovou strategii. Ujasnili jsme si cílovou skupinu i styl komunikace a definovali první segment – rybářské potřeby – kterým jsme odstartovali.

Ukázka banneru z kampaně: Sbalte se na ryby bez kompromisůUkázka banneru z kampaně: Sbalte se na ryby bez kompromisů

Součástí komunikačního plánu bylo vytváření videí. Začali jsme reklamním videem, které zábavnou formou ukazuje, proč rybáři produkty Kinetic potřebují.

K videu jsme vytvořili scénář, storyboard a postarali jsme se o kompletní produkci. Tato reklama měla již po velmi krátké době od zveřejnění více než 40 tisíc zhlédnutí a považujeme ji za velmi úspěšnou.

Ukázka ze Storyboardu č.1Ukázka ze Storyboardu č.1
Ukázka ze Storyboardu č.2Ukázka ze Storyboardu č.2

Před spuštěním PPC kampaní jsme provedli analýzu e-shopu a klientovi doporučili několik úprav. V budoucnu nebude internetový obchod klienta jediným prodejním kanálem, protože se postupně snažíme navazovat B2B spolupráci s dalšími rybářskými e-shopy.

E-shop značky KineticE-shop značky Kinetic

Po úvodním nastavení nezbytných prvků komunikace přímo u klienta jsme začali na přelomu roku pracovat na dalším zviditelnění značky. Na základě několika hloubkových rozhovorů se zástupci cílové skupiny jsme se rozhodli použít influencery z Youtube, kteří testovali vybrané produkty. Publikum na sociálních sítích jsme dále rozšiřovali prostřednictvím soutěží i článků na komunitních webech a magazínech z rybářského prostředí.

Články o značce Kinetic a rozhovor s majiteli podniku se dostaly také do několika rybářských časopisů a magazínů.

Recenze v časopisu InRybar.czRecenze v časopisu InRybar.cz

Naše práce stále pokračuje, ale už teď můžeme konstatovat, že se značka dostala do povědomí rybářů, což se pozitivně projevuje i na meziročním růstu tržeb v tomto segmentu klienta.

Pozicování značky Kinetic a směr naší strategiePozicování značky Kinetic a směr naší strategie

Dále nás čeká zavádění systému péče o klienty, další budování značky a postupné zviditelnění dalších produktových segmentů.

0
Spokojených klientů
0
Úspěšných projektů
0
Specialistů
0+
Let zkušeností