Úvodní stav
Klient v oblasti výroby dřevěného nábytku měl nedostatek použitelných referenčních fotografií a omezený rozpočet na tvorbu nových prezentačních materiálů. Proto jsme se rozhodli pro klienta realizovat soutěž, abychom fotografie získali od klientů, kteří jeho nábytek v minulosti nakoupili.
Cíle kampaně
Získat určitý počet fotografií nábytku UNIS-N umístěného v domácnostech zákazníků při dodržení stanoveného rozpočtu.
Co jsme udělali pro naplnění cíle
V rámci stanoveného rozpočtu jsme pro soutěž připravili landing page představující detaily soutěže, vlastní soutěžní aplikaci, e-mailing a malou podpůrnou remarketingovou kampaň v systémech Sklik a Facebook Ads.
Soutěž byla nastartována v čase vánoc. Této příležitosti jsme využili a spolu s Vánočním přáním jsme odeslali upomínkový e-mail všem zákazníkům, kteří v minulosti nábytek zakoupili.
Výsledky kampaně
Klient získal vyšší desítky referenčních fotografií z domácností jeho zákazníků.
Do soutěže se zapojilo 1496 hlasujících, soutěž přilákala 111 nových fanoušků.